Monday, March 08, 2010

Keputusan SPM 2009

I

nsya Allah, khamis ini akan diumumkan keputusan SPM 2009. Sudah tentu para ibubapa akan berdebar-debar menanti tarikh tersebut lebih-lebih lagi kepada ibubapa yang kali pertama melalui mengalaman ini. Para pelajar juga tidak kurang dengan debarannya. Abah juga tidak terlepas dari melalui debaran itu kerana Along akan ke sekolahnya Kolej Melayu Kuala Kangsar pada Rabu ini bagi mendapatkan keputusan peperiksaan SPMnya.

Dengan keluarnya info-info yang berkaitan dengan biasiswa oleh pihak-pihak seperti JPA dan MARA, memeberikan satu fenomena yang agak sukar sedikit untuk mendapatkan info-info sebegini kerana bimbang akan terlepas pandang. Almaklumlah anak pertama. Tiada pengalaman lagi.


Apa pun abah mengharapkan keputusan nanti akan menyebelahi along setelah berhempas pulas menimba ilmu. be confident….sentiasa doa kpd Tuhan.

Tahun ni pulak angah akan mengambil peperiksaan PMR. Angah ang kini bersekolah di Sek. Men. Sains Dungun agak ketara sedikit peningkatannya apabila naik kelas dari kelas 2C kepada kelas 3A pada tahun ni. Abah agak kagum dengan peningkatan ini. Abah juga menaruh keyakinan kepada angah bagi menempuhi PMR tahun ini. Insya Allah angah mengulangi kejayaan yang along buat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails